Rädslan för återfall smyger sig på...

Tjo!
 
Kroppen känns forfarande sliten och vimsig om dagarna efter min resa förra veckan. Detta gör att jag ibland blir frustrerad och arg när saker inte riktigt går som de ska. Det som tyvärr tynger ner mig mest just nu är att jag troligen börjar få återfall av utslagen trots att det knappt gått 5 dagar sen avslutad kur. Jag hade inte riktigt räknat med att det skulle komma tillbaka så snabbt därför är jag lite osäker om det verkligen är ett återfall. Jag håller bara tummarna nu för att de inte är det.
 
Men om det nu är ett återfall på gång kommer det isåfall bli lika illa som för 9 månader sen. Kommer jag få påbörja kuren igen då eller bara vänta ut? så många frågor utan svar just... Jag hoppas verkligen utslagen bara är en tillfällighet och inte ett bakslag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt. Kram

2017-08-30 @ 10:35:04
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Annica

Håller alla tummar jag kan för dig.
Kram 😍

Svar: Tack fina du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-09-01 @ 11:49:20
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0