Så mycket kärlek i detta hus...

Goddag!!!
 
Man kan inte få nog med kärlek i detta hus. Varje liten krabat vill ha mosters uppmärksamhet och jag försöker verkligen ge dem det. Allt från bebisgos till pussel och sällskaps spel med dem stora barnen.
 
Min kropp mår dock långt ifrån bra just nu efter ha sovit lite väl obekvämt utan min älskade wellpure madrass. Men jag har iallafall min kudde som precis går ner i min reseväska. Så den får allt följa med mig på alla mina övernattning. Kramiz ❤ 
 
Jag och Phoenix
TT och Phoenix 
 
Puss & kramiz // Jenniey
 


Kommentarer
Nilla

Åh så mysigt 💖

Svar: Jag är så tacksam att ha dem i mitt liv❤ kramiz
♥JèÑnIèY♥

2017-08-13 @ 13:27:46
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Jennifer

Mysiga bilder :D

Svar: Tack så mkt😊 bebisar så gosigt❤ kramiz
♥JèÑnIèY♥

2017-08-13 @ 22:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0