Spontant frisörbesök...

Tjo på er!
 
Det var inte länge sen jag slinga och klippt mig, men det kändes ändå otroligt skönt att få fräscha upp håret lite inför hösten. Jag var lite smått nervös inför frisörbesök då jag har sår i hårbotten pga behandlingen. Det gick som tur bra även om det kändes lite när han använda kam under klippningen.
 
Jag erkänner att jag själv måste bli bättre på att smörja in hårbotten när jag är hemma om dagarna. Kommer inte lyckas bli av med såren om jag slarvar eller som i mitt fall oftast glömmer bort det. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jag hade med behövt klippa mig.. blir färgning ikväll iallafall :)

Svar: Jag brukar bara slinga och klippa mig på våren. Men i år tänkte jag skämma bort mig lite extra med att klippa mig mer än 1 gång. Hoppas det blir en lyckad färgning. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-23 @ 16:33:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0