Vardagen är utmaning...

Hej där!
 
Även om kroppen just nu är i extremt dåligt skick försöker jag verkligen orka hålla mig uppe mina  2 x 3 timmars pass. Vissa dagar går det jätte lätt att få saker gjorda medans andra dagar får jag inget gjort för man är som en zombie i kroppen. Mina dagar går ju på repeat dag efter dag känns det som. Samtidigt som det är min trygghet just nu när jag återhämtar mig. kramiz<3
 
På dagpasset äter jag lunch/frukost, duscha vid behov eller om jag måste åka iväg och inhandla saker på apoteket. Men jag fyllde på förrådet här hemma förra veckan, så denna veckan behövs ingen sådana tur.
 
-Vilostund på 3-4 timmar-
 
På kvällspasset brukar jag oftast äta middag och därefter måla framför tv tills jag bäddar ner mig för natten. Jag kommer en bit på målandet även om det bara blir någon enstaka timme per kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer Queen

Fint du målar 😊

Svar: tack så mkt fina du<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-30 @ 23:01:21
URL: http://Missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0