Resan blev en utmaning...

Tjo!
 
Min efterlängtade resa till Jul på Liseberg blev något värre än jag hade anat. Jag fick redan kvällen innan små mensvärk och den smärtan öka rejält när jag vakna upp igår. Trots mammas ord om att jag borde stanna hemma valde ändå att åka. Med motivering "det kan ju inte bli så illa som för några årsen när det sluta med akuten". Men där hade jag fel! Det var precis så illa det blev. Jag hade så svåra smärtor att jag knappt kunde stå eller gå. Jag kräktes även 2ggr i timmen ungefär hela dagen. Så jag var riktigt uttorkad och yr när vi väl anlände hemma på kvällen.
 
Tack vare min älskade bästis A som behållt lugnt lyckades vi genomföra resan så gott som det gick. Klart har man lite skuldkänslor för att man råka förstörde dagen ofrivilligt. Min läxa efter det här är att lyssna på min mammas ord. Idag mår jag lite bättre även om kroppen är påverkad, men så länge jag sitter eller ligger mår jag inte så illa. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Men fy så jobbigt ❤

Svar: Ja:( det var de minst sagt som tur är smärtan betydligt mindre idag även om jag fortfarande är illamående och snurrig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-12-22 @ 17:27:33
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0