Var en mysig systerträff...

Goddag!
 
Hade en underbar eftermiddag/kväll igår med min älskade storasyster och min gud/systerdotter P-M. Jag blev visserligen lite dålig i kyrkan. Kroppen liksom börja domna och sen fick jag kraftig huvudvärk mot slutet, men annars gick det hur bra som helst. Välbehövlig träff för att samla ännu mer positiv energi i det svåra.
 
Jag är väldigt smärtpåverkad och skakig idag så min plan är att ligga och se Pelle Svanslös större delen av dagen. Bara vila upp mig och om jag orkar även planera veckan lite grann. Då jag har lite sjukhusbesök och viktiga samtal som måste ringas. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Mysigt med systerträff :D

Svar: kramiz<3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2017-12-10 @ 17:45:58
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0