6:e veckan har vart tuff...

Hej!
 
Det blev ett lyckat V.I.P besök för mig och tösen igår kväll. Jag är otroligt glad att vi efter mycket strul faktiskt kom iväg, för det var skönt att träffa lite folk och samtidigt få frisk luft. Det ger ju lite ljus i vardagen även om det naturligtvis tar lite på krafterna att åka ivägl. Men idag blir det bara lite muffinsbak annars blir det viloläge för min del. Så kroppen får återhämta sig lite.
 
Idag har det också gått 6 veckor sen jag starta behandlingen för mina svåra utslag och jag tycker fortfarande inte dem har blivit värre eller bättre än. Däremot har biverkningarna som näsblod och värk i benen ökat för varje dag senaste vecka. Nu är det bara en vecka kvar innan det är dags att kolla lever och blodvärde igen, sen hoppas jag på att min läkare ringer upp mig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Det är riktigt skönt att komma iväg lite sådär mitt i veckan :)

Svar: Ja det piggar upp en rejält😊 synd bara att dem träffarna är en gång i månaden. Kramiz 💕
♥JèÑnIèY♥

2017-02-16 @ 21:25:35
URL: http://theresequeen.com
Matilda Berlin

Hoppas du får en fin fredag! Kram <3

Svar: Tack snälla du. Hoppas du får en fin helg. Kramiz 💕
♥JèÑnIèY♥

2017-02-17 @ 11:47:32
URL: http://matildaberlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0