Behandlings vecka 27...

Hej på er där ute!
 
Idag går jag in i vecka 27 av behandlingen och det går relativt bra fortfarande bortsett från mensen som kommer när man minst anar de. Lika så med värken den kommer och går precis som den vill. Jag lyckas dock oftast hålla humöret uppe ändå.
 
Huden är väldigt torr just nu då jag inte kan smörja in mig med badolja dagtid utan att bränna mig nått fruktansvärt när jag är ute i trädgården. Jag smörjer istället in mig med solfaktor 50 för att skydda mig men den återfuktar ju inte nått vidare utan huden blir som sandpapper. Men att försöka undvika att vara ute går inte när man vill njuta av naturen på ön. kramiz<3
 
Blommar för fullt i trädgården trots torkan på ön:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jessica Högberg

Förlåt en nyanländ. Vad är det för behandling?

Svar: hej! Ingen fara! Välkommen hit till min blogg:) Jag går på Isotretinoin för min svåra akne jag haft sen många år tillbaks. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-13 @ 14:07:18
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Jessica Högberg

Aha, hållet en tumme!

Svar:
♥JèÑnIèY♥

2017-07-14 @ 18:22:57
URL: http://lchftrollet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0