Dagarna rullar på trots nervsmärtor...

Goddag!
 
Senaste dygnen sen jag kom hem från lägret har jag brottats med extremt svåra nervsmärtor i benen. Något som också har påverkat min rörlighet. Då vänster benen inte riktigt vill samarbeta. Förhoppningsvis klingar det av när kroppen fått återhämta sig lite. Jag försöker köra med TENS apparaten nu på kvällarna fram tills jag ska hem till ön. Allt för att få så bra möjligheter till bra sömn på nätterna.
 
I övrigt mår jag relativt okej just nu och har inte alls krachat så kraftigt som jag hade föväntat mig efter lägrets långa dagar. Det är sällan jag mår såhär bra efter vart iväg flera dagar i rad. Så lyckan är total fortfarande även om jag har ont i benen! Nu ska jag göra mig redo för att ta tag i dagen för ikväll ska jag och Wiirah på bio om allt går om de ska. kramiz<3
 
En vacker blomma jag fick av min Bästis på min födelsedag som jag tittar till dagligen<3
 
Wiiirah i sina nya solglasögon hon bestämt skulle ha igår!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0