En viktig sak avklarad...

Tjo!
 
Imorse var jag uppe tidigt för att ringa till sjukhuset för att boka en ny telefontid till min hudläkare. Jag är ju van vid att man ska trycka sig fram när man ringer men idag kom jag direkt till receptionen. Så att boka tiden tog bara 5 minuter sen kunde jag återigen somna om ett par timmar.
 
Nu behöver jag inte oroa mig över den uppgiften i sommar, dock finns det andra orosmoment bla FK som ska ordas i höst. Alla som har med dem att göra vet hur jobbigt det är både mentalt och fysiskt att fixa med alla papper som ska in i tid. Jag håller tummarna att det går vägen denna gång utan att Vårdcentral läkaren försenar allt med 3 månader som sist.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp håret. Sen blir det nog solstolen i skuggan för en liten vilostund utomhus nu när solen skiner så vackert ute. Därefter tar jag nog dagen som den kommer beroende på hur kroppen mår efter duschen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Veckans blogg vinnare finns nu på bloggen :)

Svar: Ska genast titta. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-11 @ 21:56:03
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson
Heidi

Vinnaren av veckans blogg och 50 kronor är utsedd! Gå ocgh se om det var du som vann eller var med gärna igen!

Svar: Hej! kika in genast. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-12 @ 00:46:04
URL: http://www.heiduskaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0