Ett steg närmare målgång!

Hej på er!
 
Då var man äntligen inne i vecka 29 av behandling och nu känns det verkligen som man närmar sig målet på riktigt även om risken för återfall finns. Jag har fortfarande svåra nervsmärtor och de kalla vindarna ute gör det inte lättare, men jag försöker hålla humöret uppe även om det är kämpigt nu. Vill verkligen inte gå miste om de sista semester dagarna här på ön.
 
Hudutslagen håller sig i schack, dock får jag små förhårdnadet på de ställerna där jag är som torrast t.e.x ryggen & magen. Jag hoppas dessa försvinner så fort kroppen återhämtat sig från kuren. Tills dess får jag försöka smörja in mig med återfuktande krämer ytterligare två gånger per dag och hoppas det hjälper till. För som det är nu flagnar jag nått enormt och framför allt på benen. kramiz<3
 
Bild tagen i januari i år på ryggen
(jag hade dock akne från topp till tå):
 
Bild tagen idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ullie

heej ja tror vi har följt varnanns blogg innan men vet inte varför vi "försvann"

Svar: Hej! Kan mycket väl stämma men jag inte varför vi försvunnit från varandras lista. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-28 @ 00:52:21
URL: http://weberskold.blogg.se
Annica

Vad härligt att du har blivit så bra.
Håller verkligen tummarna för dig ni när du har kämpar så länge. 😍

Svar: Ja, jag trodde nog aldrig att det skulle bli så bra resultat. Jag hade nog räknat med en del ärr efter den svåra aknen.
tack fina du<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-30 @ 19:05:39
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0