Fixa det sista innan resan...

Tjo!
 
Inatt har jag faktiskt fått sova helt okej och yrseln är inte lika svår som igår.  Jag behöver nog ta det lugn ett tag framöver och undvika vara ensam längre stunder då balansen är sådär i perioder. Redan lyckats skada mig 4 gånger denna veckan. Dock har jag en del saker som måste fixas som jag fortfarande inte kunnat packa ner i resväskan. Det får bli dagens stora uppdrag att göra klart innan jag bäddar ner mig för natten ikväll.
 
I eftermiddag ska jag även träffa min bästis A och det ska bli jätte mysigt. Det blir ju lite glest med kompisträffar nu i semestertider, så jag försöker alltid träffa dem innan jag åker till ön. Så kan jag se tillbaka på dessa fina dagarna när jag känner mig ensam ute på ön. Bäst att sätta igång med dagen nu. kramiz<3
 
De flesta medicinerna är nerpackade, bara hjälpmedel som ska ner också:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linnea

Hoppas resan blir bra!! <3

Svar: <3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-06 @ 18:26:01
URL: http://nouw.com/gustavssonlinneaa
anneli

Vad roligt att träffa vänner innan man far iväg.
Som du säger, man ser dem mindre under semestern.
Men semestern är ju till för vila upp sig från allt :)

Svar: Vi hade det super trevligt igår kväll. Jag har sett framemot semestern på ön även om det blir lite ensamt här ute då man inte känner några i sin egen ålder. Men på nått uppskattar man livet hemma i stan när man väl är där. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-07 @ 11:16:24
URL: http://anneliblom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0