Försöker ta vara på sista dagarna....

Goddag!
 
Ny dag med nya möjligheter sägs det men jag tror min dag lär bli precis likadan som igår fast med annan mat på menyn. Jag mår inte toppen idag och jag tror mycket beror på vädret skiftar från regn till sol vartannat. Solen har ju nästan vart framme varje dag sen jag kom ut till ön. Men vissa dagar har det såklart regnat på förmiddagen och vart strålande sol på eftermiddag/kvällen och igår var en sådan dag.
 
 Nu ska jag försöker ta vara på sista dagarna fram till Onsdag då jag åker hem till stan ett par dagar för kompisträff, sjukhusbesök och eventuellt ett äventyr om allt går som planerat. Efter dem dagarna i stan åker jag nog tillbaka hit ut igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jessica Högberg

Ser mysigt ut, hoppas allt går bra i stan

Svar: Denna ö är mitt paradis<3 aa vi får hoppas det, Tack så mkt<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-17 @ 14:31:06
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Jennifer

Hemskt väder som skiftar hela tiden :(

Svar: Aa som tur har det inte skiftat så mycket här ute på ön som det gör hemma i stan. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-17 @ 16:33:49
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0