Mys i solen får det bli...

Hej på er där ute!
 
Då var det helg igen och om jag ska vara ärlig märker jag ingen större skillnad på vardag eller helg nu under sommaren. Imorse blev jag iallafall väckt av min lillebror som på sitt gulliga sätt fråga om jag kunde passa hunden ett par timmar. Ni kan ju gissa vad jag svara med min trötta hesa röst. "Såklart!" Så idag kommer bli en mysig hemma dag med små promenad med hunden. Efter min tuffa dag igår med feber blir nog denna dag lagom för mig skulle jag tro. Kramiz❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Gintare Mullback

En super fin hund har du.

Svar: Tack så jätte mkt. Hunden tillhör min brors flickvän, men jag brukar sitta hundvakt åt den ibland. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-22 @ 16:22:56
URL: http://kampenmotsm.blogg.se/
Mirre Sweetwords

Men så vacker vovven är inget slår labbar

Svar: Tack så mkt<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-23 @ 10:31:51
URL: http://myflowergirl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0