Så här ser en vanlig dag ut för mig...

Hej där!
 
Idag tänker jag berätta hur en dag för mig ser ut just nu och gjort sen ett par månader tillbaka. Rutinerna fungerar relativt bra, men det känns tråkigt att det bara är ett fåtal timmar som jag orkar hålla mig uppe innan jag måste vila på nytt. Samtidigt har jag äntligen hittat min balans mellan aktivitet och vila. Mitt humör har blivit mycket bättre och jag ser ljuset i livet på ett annat sätt. Så mitt dagsschema tycks ha en godeffekt på mig, vilket gör att man inte riktigt vill ändra på det i onödan. Kramiz<3
 
Mina dagar ser ut såhär ungefär:
 
11:30 Tar jag mig upp ur sängen & klär på mig
 
 12:00 Äter frukost
 
 12:30 Bloggar jag dagens inlägg
 
13:30 Äter mellis
 
13.45 Friaktivitet
(dvs jag gör de jag känner för)
 
15:00 Sover en stund i sängen
 
18:00 Äter middag
 
18:30 Friaktivitet efter ork
 
19:30 Gör jag mig i ordning för natten
 
20:00 Bäddar ner mig i sängen
 
23:00 Snabbmellis innan jag somnar om för natten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Skönt att du hittat något som funkar för dig :)

Svar: ja det underlättar ju lite i vardagen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-10 @ 16:46:39
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-07-10 @ 17:41:51
URL: http://nouw.com/matildardn
Jennifer

SKönt med rutiner :)

Svar: Det är så otroligt skönt. Dessutom blir sömnen bättre. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-11 @ 13:24:49
URL: http://thequeenie.se
Sara

Rutiner är bra. Förlåt en nyfiken fråga men vad skulle hända om du gick upp tidigare vid 9 tex?

Svar: Ja rutiner är viktigt. Går jag upp tidigare måste jag sova/vila ytterligare vid ett tillfälle på dagen. För är jag vaken för många timmar i sträck blir jag otroligt dålig (svimfärdig, matt och extremt svåra smärtor) och det kan sitta i i flera dygn efteråt. Det händer att jag får gå upp tidigt för att åka iväg på sjukhusmöte och så men då måste jag sova så fort jag kommer hem igen. Min kropp klarar inte hålla igång hela dagarna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-18 @ 07:36:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0