Sista dagen av lägret

Hej där!
 
Då var det dags att packa ihop våra grejer på rummen och bege oss hemåt. Påvägen hem stanna vi i Gullspång för att göra en aktivitet vi sent kommer glömma. Vi åkte/cyklade Dressin och eftersom jag inte får överastränga mig kunde jag inte cykla, men valde att åka med ändå. Dock ångra jag det nu i efterhand då det skaka nått fruktansvärt att jag var helt off i huvudet tillslut och fick riktiga skakningar i kroppen resten av dagen. Sista biten av resan hem blev därmed extremt kämpig.
 
Detta läger har gett mig fina minnen för resten av mitt liv och jag hoppas kunna våga åka på fler läger för det här gick ju faktiskt bättre än för väntat. Jag är stolt att jag faktiskt våga åka iväg såpass långt hemifrån utan att längta hem eller få panik när kroppen börja bråka. Dock dröjer det nog ett år innan jag kommer åka iväg på nått sånt här igen. Nu blir det viloläge ett tag framöver! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Så fint och mysigt :D

Svar: <3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-03 @ 21:16:56
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0