Slemhosta som spökar...

Goddag!
 
Min röst är helt borta idag och andningen blir allt kämpigare. Det är så typisk att åka på det nu när jag är här ute på ön och bara vill njuta. Det blir att försöka inhalera och plåga i mig slemlösande. Sen är det bara hålla tummarna att det klingar av så jag slipper hosta slem från morgon till kväll och vara så anfådd. Det tar på krafterna som jag egentligen behöver till att få i mig näring just nu.
 
Just nu sitter jag på altan all min vakna tid för att blickar ut över den vackra naturen. Jag vill ju undvika liggande läge så gott det går. Vilket inte är så lätt kan jag lova för allra helst vill jag bara bädda ner mig i sängen och sova mig stark. kramiz<3
 
En fantastisk utsikt från vår inglasade altan<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0