Underbara lägret Dag 2

Tjo!
 
Denna dag starta tidigt på morgonen med att vi åt gemensam frukost och fixa i ordning vår lunch vi skulle ha med oss till "Mariebergsskogen (karlstad stadspark)". Vi visste egentligen inte om något kring lägret utan vi fick reda på saker allt eftersom. Vilket kanske inte är det bästa för mig som gärna vill planera in vilostunder. Jag lyckades vila korta stunder i bilen eller på gräsmattan, men hade nog allra helst velat ligga ner minst 1 timme i lugnt rum på eftermiddagen.
 
Vår utflykt i parken var otroligt rogivande och mysig. Det fanns allt i från lite djur som grisar, getter och kaniner till café. Denna fantastiska park var väldigt stor så vi hann tyvärr inte med att gå till alla ställen. Jag är ju lite av en naturmänniska så denna aktivitet var perfekt för mig. På kvällen höll vi oss i stan för att sen avsluta dagen med en otroligt god middag. kramiz<3
 
Här kommer ni till Dag 1 av lägret.
 
Sista dagen av lägret kommer upp imorgon. Då jag inte vill ha alldeles för långa inlägg.
 
Getterna:
karta över parken:
En lite stuga som var café
 
Bild från naturum
 
Min syster har shoppatloss och såklart allt i rosa<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Så mysigt 💖

Svar: <3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-02 @ 17:36:48
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0