Blir en lång dag efter jobbig natt...

Hej på er!
 
Inatt sov jag ungefär 4 timmar resten av natten gick åt till att andas mig igenom alla nervsmärtor och skakningar som invaderat min kropp. Jag hoppas kunna klara av dagen så gott som det går även om jag är helt slut av att bara ta mig upp ur sängen för att äta frukost. Jag skakar fortfarande men smärtorna har lugnat sig lite tack och lov.
 
Om en liten stund ska jag försöka göra mig i ordning inför min brorssons namngivelse. Det var ett tag sen vi sågs så jag ser framemot att få träffa lilla E igen. Självklart är jag lite nervös inför att träffa alla då jag är inne i en period där jag har svårt att vara bland mycket folk utan att få panikångestattacker. Vi får hoppas att jag klarar det idag! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Hoppas du mår bättre under dagen fina du ❤

Svar: kul att du är med i Veckans Blogg :)

Svar: Tack fina du! Mår sämre just nu, men imorgon blir en riktigt vilodag för mig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-10 @ 13:50:56
URL: http://nouw.com/lilbabustyle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0