Blir en liten nationaldags utflykt....

Godmorgon på er!
 
Idag har jag klivit upp tidigt för jag och pappa ska till Karlsborg och fira nationaldagen som är lite av en tradition för oss. Det brukar vara militäruppvisning, musikkår, marknad och massa andra roligheter. Jag ser mest framemot marknaden för jag älskar att titta runt på saker. Vem vet jag kanske hittar något fint till mitt rum på ön eller så någon fin klänning att ha till namngivelsen på Lördag. 
 
Min kropp mår relativt bra bortsett från nervsmärtora i benen då. Sen har la inte min sömn vart den bästa de senaste 3 nätterna. Så jag ska nog vara glad över att jag ändå lyckats ta mig upp idag för att komma iväg på en utflykt. Får försöka sova en stund när jag väl kommit hem igen eller i bilen. kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på idag?<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0