Dagens uppdrag: Kompisträff...

Goddag!
 
Ännu en dag är här och jag ska försöka träffa en kompis en stund. Då jag senaste dagarna hållt mig mest i sängen så känns det skönt att få komma ut lite. Det kommer nog ta på krafterna och jag kommer behöva sova så fort jag kommer hem igen. Men jag måste våga ta mig ut nu innan jag blir galen av allt mörker som gör mig nedstämd. Jag avskyr att känna mig instängd och den känslan blir värre när jag är hemma i stan.
 
Mina smärtor är under kontroll just nu och jag rknar mer eller mindre med att dem lär öka framåt eftermiddagen/kväll som de brukar. Jag får därför försöka ta vara på de timmar jag får må okej på under dagen. Nu ska jag försöka göra mig i ordning inför kompisträffen. Kramiz<3
 
Tur man har lie levande växer hemma!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0