Det är min födelsedag!

Hej!
 
Det är ingen vanlig dag för det är min 25-årsdag. Jag mår visserligen inte så jätte bra i kroppen just nu. Då febern har slagit till och jag är väldigt matt i kroppen och varför jag mår som jag gör lär ni nog förstå i helgen när jag lägger upp en sammanfattning om lägret jag var på med V.I.P gänget. Men jag kan säga såhär det var aktiviter utöver de vanliga.
 
Idag ska jag mest ta det lugnt med Elwiirah och försöka återhämta mig efter de härliga dagarna på lägret. Jag blev förresten väckt av sjungande föräldrar tidigt imorse och så kom de in med en tårta. Det var en upplevelse i sig, då jag aldrig vart med om det tidigare. Nu ska jag vila en stund för jag har lite ont här och där efter gårdagens skakiga äventyr. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Grattiskram 💖

Svar: Tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-30 @ 13:22:47
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Sara

Grattis på din dag!

Svar: tackar så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-30 @ 21:53:17
URL: http://countrypride.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0