Fastande provtagning...

Hej på er!
 
Då har man varit och lämnar blodprover för att se så njurar och lever fortfarande pallar med den tuffa behandlingen. Jag tror faktiskt kroppen lär klara detta enda in i mål även om det just nu går tungt i kampen med alla nervsmärtor. Jag kämpar tappert på och jag är grymt stolt över mig själv!
 
Idag är planen att försöka måla lite framför tv. Men först behöver jag nog vila en stund för jag känner mig lite yr/svimfärdig nu efter att ha fastat inför provtagningen. Jag har naturligtvist ätit sen jag kom hem, men yrsel brukar tyvärr hålla i sig en dag eller två innan kroppen är på banan igen. Jag får ta det lite försiktigt det närmsta dygnet så jag inte ramla ihop. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-06-12 @ 14:27:15
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0