Före och efter bilder av behandlingen...

Tjo!
 
Då har det gått ännu en vecka på behandlingen och det flyter på rätt bra även om jag just nu lider av svåra nervsmärtor dygnet runt. Jag är dessutom extremt känslig för solen under hela behandlingen nu. Vilket gör att jag måste vara noga med att smörja in mig om jag ska ut i solen och som sjuk är det en utmaning att göra just det.
 
Jag hade egentligen tänkt vänta med dessa jämförelse bilder. Men nu när jag sitter här och ser tillbaka och fäller små lyckotårar att jag tillslut vunnit över utslagen efter alla dessa år av kämpande. Kan jag inte låta bli att visa er se hur resultaten blev efter bara 6 månader på Isotretinoin behandlingen. Jag är inte prickig av akne längre! Det är svårt att ta in... kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Det måste vara härligt att se att det blir så fint resultat.
Det gör väl också sitt till att man orkar fortsätta.
Kram 😍

Svar: Ja resultatet blev bättre än förväntat. För jag var rädd att de skulle bli fula ärr. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-04 @ 19:06:25
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0