Kommer ta tid att bli stark igen...

Goddag!
 
Det känns som oturen aldrig tar slut hur mycket jag än kämpar för att få må så bra som möjligt. Jag lyckades visserligen behålla lite av de jag stoppa i mig igår kväll. Men det kommer ta veckor innan kroppen återhämtat sig efter detta elände. Jag hoppas dock att det inte tar allt för länge innan jag återfår min normal vikt som är såpass viktig. Jag är redan ganska underviktig så varje kilo jag lägger på mig är bra.
 
Mår för övrigt rätt okej idag även om jag är extremt trött och smärtpåverkad. Ikväll blir det 100% vaken live sommarlov som sänds på SVT och på MVH svt youtubekanal annars blir det mest att försöka ta vara på dagen och försöka hålla gnistan uppe. kramiz<3
 
Bild tagen i helgen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer Queen

Fin du är 😊

Svar: Tack så mkt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-20 @ 14:00:56
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0