Medicinmisstag ställer till det...

Goddag!
 
Studentfirandet igår gick relativ bra trots några panikattacker. Det var så mysigt att se Amanda springa ut och i kortegen. Men det var ingen lätt utmaning att vara bland så mycket folk och ljud. Så jag är stolt över att jag lyckades behålla lugnet någorlunda.
 
Idag mår jag dessvärre inget bra alls! Jag råka igår kväll ta fel mediciner och det gjorde att jag inte lyckdes somna fören 6 morse. Min sömn blev därmed inte såpass bra som den behöver för att jag ska ha en chans till att kunna återhämta mig. Helgen kommer nu bli ett elände. Men jag får försöka hålla tårarna borta så mycket som det går.
 
Det som gör mig mest förbannad är att det är inte första gången denna månaden jag gör samma misstag. Jag kan inte ens hålla reda på mediicinerna längre trots dosettlåda. Jag ska försöka äta lite sen bäddar jag nog ner mig igen en stund. kramiz<3
 
Skövde´s musikskola:
 
Amandas studentflak:
 
Dagen efter roligheter:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0