Nya veckan lär bli en utmaning...

Tjo!
 
Gårdagen gick rätt bra första timmen men därefter gick min energi nivå neråt ganska hastigt. Framåt slutet av Emmet´s välsignelse var jag rätt slut i kroppen och var i akut behov av att få lägga mig ner i ett tyst rum. Jag klarar inte av för mycket intryck eller ljud utan att bli dålig. Vi åkte därför hem så jag kunde bädda ner mig i sängen och sova ett par timmar innan jag kunde få i mig middag.
 
Min ME-Krasch håller även i sig idag tyvärr, så det får bli en extrem lugn söndag för lilla mig att återhämta mig på. Veckan som kommer bli rätt tuff då jag har lite inbokat och sen har jag dagar som är tomma än så länge som jag hoppas kunna vila ut på. Jag är livrädd för att krascha såpass mycket att jag kommer bli sängliggades under en längre period därför försöker jag planera in vilostunder så gott det går. kramiz<3
 
Min kommande vecka (än så länge):


Vädret var iallfall på topp igår!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0