På resande fot med gänget!

Hej på er!

 

När ni läser detta inlägg är jag på mitt första läger med V.I.P gänget. Ett läger som handlar om gemenskap och harmoni. Jag var bland de sista som anmälde mig till detta. Då jag är lite skeptiskt till det här med läget efter mitt konfirmationsläger som var ett enda stort kaos. Men också en rädsla för att bli dålig under dessa dagar pga mina sjukdomar. 

 

Dock vet dem flesta i gruppen om att jag är kronisk sjuk och därmed inte orkar med lika mycket. Jag är ju ganska målinriktad, vilket inte alltid är det bästa för min kropp.  Men jag ska försöka ta korta pauser för att inte krascha allt för mycket. Blogginlägg lär komma upp som vanligt även om jag är bortrest. Kramiz<3

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0