Ännu en belöning gjord...

Hej på er!
 
Jag tror de flesta som följer och läser min blogg vet om att jag haft svåra smärtor i kroppen senaste månaden. Till slut brast det för mig totalt så jag boka tid för 75 min klassisk massage + 10 min ansiktsmassage. Jag kom efter mycket strul igår förmiddags iväg på min massagetid och det var otroligt plågsamt att ligga sålänge, men det var välbehövligt för att få upp alla knutor och spänningar i nacke/axlar.
 
Dock känner man sig rätt mörbultad och ömm såhär dagen efter, men om ett par dagar bör det nog klinga av och då lär jag vara mer rörlig igen. Nu har ännu en belöning för mitt kämpande gjorts och jag känner mig allt närmre målgång. Jag är otroligt stolt över att jag än så länge klarat av behandlingen. kramiz<3
 
Skulle behöva ännu fler belöningstips, så har du något tveka inte på att skriva det<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
The Queenie

Härlig belöning till dig själv :D <3

Svar: Japp, jag har skjutit det framför mig länge men nu äntligen blev det av. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-21 @ 19:07:17
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0