Får ta en timme i taget....

Heej!
 
Idag har jag riktigt svåra nervsmärtor i kroppen och varje andetag är plågsamt nu när även revbensbrosken börjat strejka. Detta kom redan smygande igår kväll och under natten hållit sig kvar. Jag hoppas det klingar av snarast, så jag kan ha ett någorlunda normalt liv utan att gråta vid varje rörelse som jag just nu gör.
 
Tänkte sätta på en rolig film nu och försöka vila medans medicinerna får börja verka. Jag har även startat TENS-apparaten som jag hoppas ska ge god effekt. Därefter kanske jag kan måla lite eller göra rent sminkborstarna jag inte hann göra klart igår. Vi får helt enkelt se vad som orkas med innan dagen är slut. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Usch så tufft du har det. Kram

2017-03-07 @ 18:58:15
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Therese

Men åh, krya på dig <3

Svar: tack fina du<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-07 @ 23:00:03
URL: http://theresequeen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0