Lilla jag kämpar på....

Hej!
 
Min feber har stigit kraftigt och att försöka sitta upp är inte enkelt. Men jag hoppas få ner febern lite så jag kan fräscha upp håret. Natten var fruktansvärd då jag svettades och frös vartannat, det var därför sjukt svårt att komma till ro. Idag blir det att försöka bita ihop så gott det går.
 
En positiv sak med dagen är att det idag gått exakt 8 veckor av behandlingen. Det innebär att det bara är ca 16 veckor kvar. Tiden går enormt fort och jag kan äntligen se att hudslagen jag levt med sen jag var 9 år gammal börjar försvinna allt mer. Det kan man kalla magi! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Men usch :( Krya! <3

Svar: Tack fina du. De har hittat var felet sitter men inte varför. Ska dit imorgon igen. kram <3

Svar: Tack fina du<3 Usch hoppas dem finner en lösning på det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-02 @ 19:26:29
URL: http://theresequeen.com
LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Men åh, krya på dig fina du! Så tråkigt att höra att du mår såhär :(



God morgon! Vill​​e bara kika in och berätta att vinnarna av Veckans Blogg ligger uppe nu och denna gången blev det en extra vinnare. Du kan nu kika in och se vilka som vann. Jag vill också tacka för att du deltog! En ny omgång kommer upp ikväll och du är välkommen att delta igen oavsett om du vann den här gången eller inte.

Direktlänk till vinnarna: http://nouw.com/lilbabustyle/vinnarna-i-veckans-blogg-4-29226073​​

Svar: Tack så jätte mkt<3 Förhoppningsvis blir kroppen starkare så fort infektionen försvinner.
Ska genast kika in på bloggen och se vilka som vann.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-03 @ 10:45:46
URL: http://nouw.com/lilbabustyle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0