Barnmys i mängder...

Heej!
 
Min resa hit till syrran gick relativt bra igår. Jag var så klart trött och smärtpåverkad när jag kom fram, men vid gott mod så lyckades jag hålla mig vaken undr dagen med hjälp av lite små vilostunder på rummet för att andas ut.
 
Jag är inte riktigt van att ha 6 ungar runt mig som alla vill ha min uppmärksamhet. Men jag njuter samtidigt att få känna mig älskad och de små liven ger mig så mycket ljus i livet. Idag blir det något lugnare för min del för att kroppen ska få återhämta sig lite. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & kramiz//
Jenniey
 
 


Kommentarer
Nilla

💖💖💖

Svar: ❤Kramiz ❤
♥JèÑnIèY♥

2017-05-25 @ 08:37:08
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0