Borta bra men hemma bäst....

Hej på er!
 
Igår kväll kom jag äntligen hem till ön igen och så fort jag klev ur bilen kom det djupa andetaget av lugn. Det ska bli otroligt skönt att vara vara här ute resten av veckan och bara få samla kraft och framför allt få njuta av våren utan att höra biltrafik. Jag sov dessutom kanon inatt så det är något med sjö-luften och naturen här ute som gör att jag slappnar av på ett magiskt sätt.
 
Idag har jag tänkt vara ute och jag är lite inne på att starta nått pysselprojekt. Det var ju ett tag sen jag våga påbörja nått som tar lite tid att göra. Jag skulle gärna vilja göra en spiktavla i form av ett hjärta till mitt rum här ute, men får se om jag orkar det idag. Nu är det bara 5 veckor kvar av behandling också. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0