Dags att fräscha upp håret...

Tjo på er där ute!
 
Om en liten stund ska jag iväg till frisören och jag är lite smått nervös. Det tar ju på kroppen att sitta upp i flera timmar i sträck. Jag ska ju även göra blonda slingor i mitt långa hår så det kommer ta minst 2 timme. Jag kommer därmed vara rätt slut när jag kommer hem igen. Så det får nog bli sängläge tidigt idag, allt för att kroppen ska få återhämta sig efter frisörbesöket.
 
Natten tills idag hade jag massa mardrömmar så känner mig riktigt sliten, men förhoppningsvis blir kommande natt bättre. Nervsmärtorna som kom under kvällen igår håller sig fortfarande kvar, men jag klarar iallafall av att stå upp utan att benen viker sig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-05-22 @ 15:13:00
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0