Försöker hitta på saker...

Goddag!
 
Jag fick faktiskt gjort en hel del ute igår, men det känns också i kroppen idag. Jag har träningsvärk i armarna och bröstkorgen känns något påverkad efter min spontan idé att plocka maskrosor i trädgården i 15 min. Det tar ju på krafterna, men det kändes skönt att få göra lite nytta här ute.
 
Idag har jag tänkt påbörja mitt pysselprojekt så alldeles strax ska jag byta om till snickarkläderna och bege mig mot garaget. Jag är jätte glad över att vädret håller sig fint för det gör att kroppen återhämtar sig bättre. Här ute på ön mår jag som allra bäst så försöker njuta så mycket som det går av dagarna. kramiz<3
 
Vad har ni för planer i helgen?<3
 
 
Guldviva i gräsmattan<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Så fina gullvivor :)

Svar: Tack så mkt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-20 @ 05:37:52
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson
Annica

Låter som du har det härligt nu.
Åh vilka härligt solgula gullvivor.
Låter spännande med projekt.
Vad ska det bli???
Nyfiken i en strut ;)

Svar: Ja det är så rogivande på ön.
Jag ska göra mig en spiktavla av något slag, men får vänta tills kroppen är stark nog igen=) I värsta fall har jag hela sommaren på mig att göra den.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-22 @ 18:55:13
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se
Annica

Spiktavla?
Är det en sådan som man sedan drar trådar via varje spik, eller?

Svar: Precis, fast jag har tänkt använda garn för att få den lite färgglad:)
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-22 @ 19:15:53
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0