Försöker målar små stunder...

Goddag!
 
kvällen igår blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig pga febern påverka mig såpass mycket. Men jag och mamma fick iallafall prata lite kring mina framtidsmål. Mina föräldrar är ju dem som stöttar mig i vått och torrt så därför gillar jag att bolla lite med dem först kring mina tankar.
 
Jag har försökt och måla lite dem senaste kvällarna dels för att få annat att tänka på men också för att känna att jag fått något gjort under dagens trots att kroppen strejkar. Men vissa kvällar lyckas jag bara måla några rutor sen orkar jag inte mer. Jag hoppas verkligen kroppen återhämta sig snarast så jag får tillbaka lite energi. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0