Hejdå stadslivet och hej till Ön...

God förmiddag!
 
Idag ska jag åka hem till ön igen och det ska bli så skönt för jag är redan less på stadslivet. Jag har dessutom vart febrig senaste dygnet och när jag är såpass hängig vill jag helst vara där jag verkligen kan slappna av. Min kropp behöver verkligen få återhämta sig nu efter mina äventyr. Det passar därför perfekt med en vecka på ön och få njuta av naturens grönska.
 
Men innan jag ska åka måste jag och pappa till stan för att fixa lite saker till mig bla nya T-shirtar då en busig unge råka förstöra en av mina favoriter förra veckan. Det är naturligtvis sånt som händer när man har busiga barn omkring sig och det misstaget lär nog inte göras om i första taget. kramiz<3
 
Mina favorit blommar har börjat blomma<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0