Jag är envis just nu...

Heej!
 
Nu bär det av till syrran och jag har längtat så till denna dag. Resan kommer bli påfrestande för kroppen, men förhoppningsvis inte lika illa som igår hos frisören för det var fruktansvärt plågsamt. Jag bröt nästan ihop pga smärtorna i bröstkorgen. Min envishet är inte alltid så bra att ha, speciellt inte dessa dagar. Det känns iallafall skönt att steg 1-2 är klara hos frisören. Det sista steget får jag ta en annan dag när jag mår bättre.
 
Denna veckan ska jag som sagt spenderas hos syrran och det kommer nog bli super härligt. Är det något jag saknat senaste månaderna så är det att ha min älskade syster nära. För jag känner mig rätt ofta ensam tyvärr och det får i sin tur mig att bryta ihop på kvällarna. kramiz<3
 
Njuter av naturen i väntan på bussen....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer Queen

Vad mysigt att besöka systern :) Njut :D

Svar: Det ska jag allt😊 barn är ju fantastiska när det kommer till att anpassa sig när man är dålig. Hoppas du har en fin vecka och att solen skiner hos dig med. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2017-05-24 @ 09:10:58
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0