Lugna planer för dagen...

Tjo!
 
Ny dag är här och jag känner mig inte alls på topp. Jag har både feber och svåra nervsmärtor som får mig att fälla tårar så fort jag rör mig. I torsdags gick jag in i vecka 18 med behandlingen och senaste veckan har jag inte känt någon förändring alls mer än att jag fått några enstaka utslag som försvinner efter ett par dagar.
 
Min dag idag bli extremt lugn allt för att orka med Eurovision ikväll med mamma. Vi ska nämligen ha en rejäl myskväll med snacks och frukterfat. Både jag och mamma känner oss lite hängiga så vi får se om vi lyckas hålla oss vakna tills vinnaren koras.
 
När vi är själva hemma brukar jag även prata ut om mina tankar och känslor, så det kommer nog bli lite mor och dotter samtal under kvällen. Vilket behövs just nu då jag bär på otrolig mycket funderingar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0