Månadskontroll...

Tjo!
 
Jag kom precis hem efter en sväng på sjukhuset då jag återigen fått lämna prover för att kolla så kroppen mår tillräckligt bra för att få fortsätta de sista veckorna av behandlingen. Jag tror inte det är någon fara än så länge, det är därmed bara till att samla kraft och fortsätta sista sträckan innan jag är i mål. Det känns fantastiskt att jag tagit mig så långt som 19 av 24 veckor.
 
Jag mår faktiskt lite bättre idag och känner mig alls lika ledsen och tom. Febern har börjat klinga av, vilket gjort att jag börjar bli allt mer mig själv igen. Det är galet hur mycket febern kan påverka en. Nu ska jag packa inför resan till ön imorgon. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0