Nervsmärtorna blev för mycket...

Hej!
 
Min natt blev inte alls som jag hade hoppats på för smärtorna ökade allt mer och tillslut var det omöjligt att somna. Jag försökte behålla lugnet istället för att drabbas av panik. Jag tog iallafall morfinliknande runt 2-tiden och runt klockan 6 lyckades jag somna men väldigt "oroligt". Jag vakna flera gånger och kunde inte riktigt hitta en skön sovställning. Men vissa nätter blir tyvärr såhär och jag är tacksam över att det inte händer så ofta.
 
Idag står det fotvård på schemat och det är något jag brukar göra var 3:e månad ungefär och det är otroligt skönt att få fötterna ompysslade. Jag har gått hos denna person i ca 4 år nu och anledning till att jag börja hos henne var för att sjukvården inte ville hjälpa mig lösa problemet med varför jag blöder runt nagelbandet på mina stortår. Jag har fortfarande problem med detta, men nu brukar det inte blöda så ofta utan bara göra ont. Kramiz<3
 
Verkligheten inatt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Sådana där nätter är inget kul men skönt att de är färre för dig nu i alla fall. Kram

Svar: Nej man känner sig rätt ensam när det inträffar på nätterna. Ja, jag är tacksam över att det bara är enstaka nätter som är så plågsamma. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-18 @ 08:40:49
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0