Njuter innan avfärd mot stan...

Hej på er!
 
Min natt var något orolig pga febern. Men jag känner ändå att jag fått lite sömn så resan hem till stan borde inte bli allt för tuff. Det tar faktiskt emot att åka hem igen när det är så vackert och avkopplande. Dock har jag ett frisörbesök inbokat imorgon och det är nog på tiden för mitt hår är ritkigt slitit. Sen åker jag ju hit igen om 2 veckor ungefär så jag får försöka hålla ut till dess och hoppas på att vädret är minst lika fint då. Nu ska jag ut och njuta av naturen en stund innan det är dags att åka. kramiz<3
 
Kroppstatus: Febrig, nervsmärtor i benen, ömhet i bröstkorg och nacke. Något matt, men på gott humör.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mirre

Krya på dig, och härligt att du känner dig glad åndå, så fin bild =D

Svar: Tack så mkt=) Ja, det är nog därför det tar emot att åka hem till stan. Jag mår betydligt mycket bättre här ute mentalt. Då all stress och press försvinner. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-21 @ 13:07:41
URL: http://sweetwords.se
Jennifer Queen

Krya på dig och hoppas du får en bra vecka <3

Svar: Tack fina du! Mår lite bättre idag även om jag knappt fått sömn. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-22 @ 09:07:38
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0