Ny vecka nya tag....

Hej på er!
 
Då var ny vecka här och det känns något bättre jämför med i helgen. Men jag är långt ifrån helt återhämtad efter förra veckans utamningar. Febern håller sig forfarande kvar, den har dock gått ner lite så är inte alls lika påverkad idag. Det känns som denna dag lär gå lite lättare att ta sig igenom för igår bröt jag faktiskt ihop.
 
 Panikångest smög sig fam av att ligga i sängen under dagtid. Tror det är lite sen jag insjukna då jag faktiskt var sängliggades större delen av dygnet. Jag försöker behålla lugnet in i det längsta, men ibland brister det. Det är bara att ta nya tag för i veckan händer det roligheter som det ser ut nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0