Äntligen fått lite sömn...

Tjo!
 
Smärtorna är ritkigt jobbiga i vänster höft idag efter gårdagens utflykt till bowlinghallen. Jag har dock fått sömn inatt efter att jag tog morfinliknande för nervsmärtorna redan igår kväll. Kan säga att det var en lättnad för mig att faktiskt få några timmars sömn. Då många nätter utan sömn kan ställa till det rejält för mig.
 
Min plan idag är iallafall att försöka komma iväg till V.i.P träffen i eftermiddag. Jag ska därför strax bädda ner mig igen och vila en stund innan jag ska fixa i ordning det sista. Allt för att ha energi till att åka sen. Taggad på att få träffa gänget igen! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0