Får bli vilodag...

Hej!
 
Denna veckan har vart en utmaning för kroppen kan jag lugnt säga. Men jag tror TT är rätt nöjd med att fått hitta på en massa skoj och framförallt fått träffa sin lilla kusin i Fredags. Jag har riktigt ont och är väldigt stel idag, så kan inte riktigt röra mig.
 
Jag kommer därför behöva sova/vila större delen av denna dag, men eftersom vädret är lite sådär så känns det rätt okej med att ligga nerbäddad. Senare ikväll om jag orkar har jag tänkt börja planera upp kommande vecka som lär bli betydligt lugnare. kramiz<3
 
Hoppas ni haft en fin helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Man måste stanna upp och lyssna på sin kropp

Svar: Japp man måste verkligen göra det. Jag är jätte dålig på att lyssna på kroppen när jag har barnen hemma jämför med när jag är ensam. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-07 @ 08:52:45
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0