Nya skor för mig och tösen...

Tjo på er!
 
Måste visa upp P-M skor hon själv valde när vi var i skoaffären igår. Jag fick dessutom tag på ett par nya höstskor som jag letat efter. Jag har jätte svårt att hitta skor som sitter bra på mina smala fötter/ben. Det kan därför dröja flera år mellan varje skoinköpa för min del.
 
Idag öser regnet ner utanför, så idag får det bli en riktig hemma dag. Jag och P-M kommer nog se någon härlig film och bara mysa. Mina skakningar är dock bättre idag även om kropppen forfarande är smärtpåverkad. Såhär års har jag ju lite extra värk pga kylan ute. Det gör att jag inte kan komma ut like ofta som jag egentligen hade velat. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Vilka fina skor ❤

Svar: Tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-02 @ 12:43:56
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Jennifer

Jätte fina :)

Svar: Tack<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-03 @ 07:59:43
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0