Vardagen går tungt nu...

Hej!
 
Senaste 2 dagarna har jag känt mig extremt hängig och slö i kroppen. Febern har kommit och gått precis som den brukar göra dagarna innan jag får blödningar samt att magen värker. Så det förvånar mig inte om det är därför kroppen är i såpass dåligt skick just nu. Det förklarar även varför jag känt mig nerstämd/ledsen inombords vissa stunder på dagen. Jag kämpar på iallafall! kramiz<3
 
Mina uppdrag för dagen:
 
Duscha håret
 ♥Byta pyjamas
Byte örngott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ullie

usch då avskyr dessa dagar
hoppas att du kryar på dej inget skoj kram kram

Svar: Tack fina du. många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-05 @ 01:00:54
URL: http://weberskold.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0