Fötterna ska få kärlek...

Goddag!
 
Idag är det äntligen dags för mig att åka in till stan och få mina fötter fixade efter sommaren. Jag gör ju detta var 3:e månad ungefär och det är lika skönt varje gång. Det är guldvärt att få naglarna och föttarna ompysslade när en själv inte riktigt klarar av det. Får svinont i bröstkorgen av att klippa tånaglarna själv så försöker undvika det in i det sista varje gång.
 
Senare i eftermiddag ska jag packa inför min resa till ön imorgon. Jag ska vara där ute ett par dagar och bara koppla av i mitt rum. Denna vecka är sista gången för i år jag kommer kunna sova i mitt egna rum. Då det börjar bli lite för kallt för mig och mina stackars leder. Efter denna vecka får jag nog flytta in till stora huset med dem andra. Det ska bli otroligt skönt att få lugn och ro igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0