Kroppen är överansträngd...

Tjo!
 
Kom nyss upp ur min säng och inatt har jag knappt fått någon sömn alls trots flera försök. Jag avskyr verkligen när det blir såhär, men samtidigt vet jag varför sömnen bråka så. Jag är för övertrött/utmattad av ansträngning just nu och det ger svåra skakningar och smärtor som inte går att dämpa. När jag är i väg på utflykter som igår missar jag oftast min viktiga middagsvila på 3 timmar. Detta i sin tur gör att jag blir överansträngd och har svårt att komma till ro när det väl är sovdags för natten. 
 
Det enda man kan göra är att försöka bita ihop och inte missa kommande middagsvila. Min plan idag är att duscha håret och sen bädda ner mig igen. Förhoppningsvis säger inte kroppen ifrån utan istället tar vara på chansen att vila sig stark. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

2017-09-04 @ 13:58:25
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0