Otroligt frustrerande...

Goddag!
 
Det är något jag inte riktigt vågat skriva om så mycket här. Det är nämligen så att senaste halvåret har jag haft stora problem med att svälja föda utan att det åker upp igen. Födan liksom vänder i samma veva jag svalt något hur mycket jag än försöker. Det är som att det tar stopp i halsen. Vissa dagar går bättre medans andra dagar går det inte alls. Igår kväll gick det inte i huvudtaget att få ner varken näringsdryck eller vatten.
 
Trots att jag senast förra veckan påpeka detta till vårdcentralen tycks de skita i mig totalt. Deras löfte om att ringa tillbaks hölls ju inte denna gång heller. Så jävla trött på deras bemötande! Det börjar kännas hopplöst att ens försöka be om hjälp via vården. Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre... Jag vill så gärna få tillbaka min goda aptit igen och framförallt kunna svälja utan hinder i halsen. Alla tips och råd som kan hjälpa tas gärna emot. Många kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0